Archieven: Projecten

AI en Angst: Hoe Beelden Onze Emoties en Reacties Vangen

In ons werkdomein van film en animatie draait alles om het overbrengen van emoties en verhalen. Het begrijpen en vastleggen van complexe menselijke emoties is een kunst op zich. Bij Skerm West leggen we ons momenteel toe op het gebruik ···

grufallo_ai

Productfotografie met AI

In de wereld van marketing en advertenties begrijpen we maar al te goed dat tijd een schaars goed is. Soms hebben we slechts enkele minuten om die perfecte foto te maken. Onze uitdaging? Laten zien dat geweldige productfotografie binnen handbereik ···

Immuno-T | UZ Gent

Immuno-T is een motion comic die gebruikt wordt om aan patiënten, en hun familie en vrienden, uit te leggen hoe verschillende vormen van immunotherapie werken. Immuno-T werd ontwikkeld door het UZ Gent en UGent, in de schoot van het Cancer

···

Countdown in space | MoonShot

Voor het creatief bureau Moonshot uit Roeselare maakten wij een countdown leader om hun reel met een ‘big bang’ te openen. Hiervoor tekenden we 3d-models van de ‘space invaders’ ruimteschepen, die we nadien animeerden in Blender3D. Daar bovenop ontwikkelden we ···

Ad Hominem | In Hinterland

Ad Hominem is een filosofische choose-your-own-adventure game, gemaakt door Alex Verhaest en gebaseerd op Eutopia Unbound van Sofie Verraest, waarin de speler wordt geplaatst in de rol van VERANDERING. Je wordt uitgenodigd om te reageren op vragen van vier verschillende ···